lunes, 1 de junio de 2009

ligaçons




http://www.agir-galiza.org/HTML/principal.php



Quem somos?
AGIR é a organizaçom de estudantes da esquerda independentista. Umha organizaçom nacional que conta com presença em distintas comarcas da Galiza e está formada por estudantes do Ensino Secundário, de Formaçom Profissional e da Universidade.
O que defendemos?
AGIR defende um ensino público, galego, nom patriarcal, democrático e de qualidade. Luitamos em contra da venda do ensino ao melhor postor e por um ensino pensado para Galiza e em galego, em contra do machismo nas aulas. Um ensino no que @s estudantes decidamos, um ensino que nos forme como pessoas críticas e nom meras máquinas de copiar apontamentos.











BRIGA é umha organizaçom juvenil revolucionária galega de ámbito nacional dirigida à mocidade trabalhadora e popular.
Os seus objectivos estratégicos som a consecuçom da independência nacional e a edificaçom de umha sociedade socialista superadora da exploraçom de classe e de género.
Ideologicamente BRIGA define-se como umha organizaçom independentista, socialista e antipatriarcal, à vez que ecologista, anti-autoritária, anti-imperialista e internacionalista, defensora do monolingüismo social e do reintegracionismo lingüístico.
Formamos parte do Movimento de Libertaçom Nacional Galego (MLNG).
Luitamos contra todas as formas de opressom a que nos submete o sistema capitalista e patriarcal, luitamos contra a opressom nacional que a Galiza padece polo Estado espanhol. Combatemos o trabalho precário e temporário, o desemprego, a permanente carência de direitos e de futuro ao qual está condenada a juventude galega, mas também a dependência familiar, o machismo, a obediência e submissom à injusta lei e ordem estabelecidas, a imposiçom da monogamia e o heterossexismo, a ausência de espaços de lazer e tempo livre.






Estás no sítio web oficial de Primeira Linha, organizaçom comunista galega integrada no Movimento de Libertaçom Nacional Galego para luitar pola superaçom da opressom nacional e social de género imposta polo capitalismo espanhol sobre a Galiza, contribuindo para a edificaçom mundial da sociedade comunista.
A totalidade de secçons do nosso sítio está já em funcionamento, embora reste acrescentar alguns conteúdos, labor que continuamos a realizar de maneira progressiva.
As actualizaçons dos conteúdos som constantes, com notícias de actualidade, textos teóricos e testemunhos gráficos de interesse. Animamos-te a nos visitares com freqüência se quigeres estar em dia sobre a actividade d@s independentistas comunistas da Galiza.

1 comentario: