lunes, 1 de junio de 2009

Grande manifestaçom em defesa da língua: NÓS-Unidade Popular participou no bloco da Plataforma Galego Sempre Mais


Como já vinhemos anunciando nas últimas semanas, NÓS-Unidade Popular participou na jornada mobilizadora de ontem em defesa do galego, numha conjuntura especialmente difícil para o nosso idioma nacional. A resposta popular foi muito positiva, ultrapassando as expectativas mais optimistas.
Como já vinhemos anunciando nas últimas semanas, NÓS-Unidade Popular participou na jornada mobilizadora de ontem em defesa do galego, numha conjuntura especialmente difícil para o nosso idioma. A resposta popular foi muito positiva, ultrapassando as expectativas mais optimistas.

Centros sociais e outras entidades nacionais e comarcais normalizadoras participárom no bloco reintegracionista integrado na Plataforma Galego Sempre Mais, que se converteu na mais bem sucedida manifestaçom convocada sob parámetros inequivocamente reintegracionistas.

A pluralidade da resposta, junto ao seu carácter maciço, representa umha importante tomada de posiçom do movimento normalizador, que felizmente vai muito além de tal ou qual sigla política. Pola nossa parte, NÓS-UP sempre defendeu a organizaçom suprapartidária de todos os sectores sociais comprometidos com o idioma, mas a actual situaçom de emergência nacional torna ainda mais premente essa necessidade.

Se bem alguns agentes políticos continuam a teimar na reduçom do movimento normalizador aos seus próprios parámetros partidários, só a incorporaçom da diversidade representada ontem aos milhares na capital da Galiza poderá garantir algumha possibilidade de vitória frente à estratégia lingüicida dos poderes económicos, políticos e institucionais espanhóis.

Nesse caminho de unidade, mobilizaçom e luita, NÓS-Unidade Popular e a corrente da esquerda independentista que representa estará sempre disponível, sem renunciar aos sinais de identidade que sempre nos identificárom: o reintegracionismo lingüístico e a defesa da oficialidade única do galego, sendo como é a nossa única língua nacional.

1 comentario: